maandag 3 januari 2011

Stoppen

Ik wil stoppen met de blog

7 opmerkingen:

  1. WAAROM?!??! Jullie gingen net zo lekker!!!!! Niet stoppen!! Jullie hebben nu al 1 volger, dus het kunnen er nog veel meer worden!!

    AUB niet stoppen!!

    Xx Alysia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah wat jammer!
    Maar als je geen zin meer hebt om te bloggen. of je voelt je verplicht, of weet ik het.
    dan zou ik het ook doen!
    het is jou keus!
    succes!

    & dankje voor je comment!
    xxxxxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan niet meer op de blog iemand heeft het wachtwoord veranderd denk ik

    xx modemeisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. anders maak ik een nieuwe blog?

    xxx modemeisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is het handig om deze blog ook echt te verwijderen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat nep je kan het wachtwoord tog weer opvragen en hoe kan je nu dan een bericht schrijven? Srry maar ik snap het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die is mijn nieuwe

    www.blablamoda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen