dinsdag 28 december 2010

Nagelpiercing set Essence

BRON
Ik heb weer wat nieuws gevonden qua nageltrends! Deze keer: Een nagelpiercing.
Ja, die heb je gewoon bij essence. Ik heb hem vandaag gekocht voor 1,99 niet duur, vind ik. Er zit zegmaar een mini boor bij en daarmee ga je door je nagel. je kan het alleen doen als je wat langere nagels hebt. Om de boor zit een soort metalen hoesje die draai je eraf en dan kan je beginnen. Als er een gaatje in je nagel zit kan je het ringetje met vormpje erin doen. Als het goed is zijn ze er alleen met een diamantje en een sterretje. Ik heb het zelf al alleen ik kan even geen foto's maken, dus morgen komen de foto's van mijn nagels!
Maar ik heb wel foto's maar die zijn niet van mij dus de bron staat eronder!
Waarom je die extra ringetjes hebt weet ik niet, maar als iemand het weet, schrijf het dan in een reactie. Zodat ik het ook weet:D. Hieronder nog een foto van hoe het eruit komt te zien:

Sorry, dat ik geen foto's heb maar die komen eraan. Wanneer weet ik nog niet precies maar ze komen wel!

14 opmerkingen:

  1. Wat grappig zeg, vroeger had ik altijd een nagelpiercing haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Alleen zal ik er nog niet veel aan hebben, mijn nagels zijn een beetje tekort :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ieuw nee, ik vind het echt zonde van je nagels!

    - Maar je mag de foto wel gebruiken, maar dan zou ik het fijn vinden als je de copyright erop laat staan of een link zet naar mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het zelf niet doen, denk ik...
    Maar mijn nagels zijn daar ook een beetje kort voor. haha
    & dankje voor je comment.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe orgineel en schrijf zelf een eigen artikel.
    En neem zelf foto's en zoek zelf plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wel grappig, maar ik vind het er een beetje vies uit zien. xD
    en pijnlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @anoniem
    Ja, sorry. Maar mijn camera deed raar. Dus ik kon zelf geen foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey
    ik heb ze zelf ook
    en ik vind ze echt super leuk!!!
    bij mij opschool schroken ze er wel beetje van maa ze vonden het wel super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. omg ik moet dat ding hebben!
    ik heb de mijne er zelf ingezet, gat maken met naald ens..
    ging niet echt goed
    maar in de plaats waar ik woon hebben ze hem niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cool, ik ga het ook uitproberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waar kun je het kopen want bij de vruidvat bij mij is dat niet, is het vanaf een bepaalde datum te koop ofzoo??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kun je dat niet gewoon via internet bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waar kan je ze kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waar kun je dat kopen, want bij mij in de buurt hebben ze die niet van essence

    BeantwoordenVerwijderen