maandag 27 december 2010

NOTD Pink Sparkle!


Ik ga jullie vandaag een NOTD(Nail Of The Day) laten zien. Ik ben vandaag voor iets lekker simpels gegaan. Ik heb eerst 2 of 3 laagjes van Catrice Just Married op gedaan. Daarna heb ik een klein stipje nagellijm op mijn nagels gedaan, en toen heb ik er een zwart steentje op gedaan. Het steentje is van de Essence Nail Art collectie. Het is een doosje met nagellijm en allemaal verschillende steentjes. Eerst is de nagellijm wit maar hij droogt doorzichtig op! Sorry voor de weer onduidelijke foto, maar het licht was niet goed en ik wou er toch een foto van maken!

2 opmerkingen:

  1. Hele slecht foto zeg!
    Je ziet bijna niks.
    je ken beter helemaal geen foto plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Samantha
    Je ziet welke kleur nagellak het is en dat er een steentje op zit.

    BeantwoordenVerwijderen