zondag 26 december 2010

Nail-art Streepjes

Ik hou erg veel van nagellak, ik heb nog niet erg veel nagellak. Ik zit nu ongeveer rond de 30. Ik laat jullie nu een simpele nail-art zien. Hij is erg makkelijk
Nail-art streepjes:(sorry voor de onduidelijke foto:()
Deze nail-art is erg makelijk en is zo klaar!
Stappen:
1. Doe een base coat op.(die zorgt ervoor dat je nagels niet verkleuren en dat je zometeen op een glad oppervlak kan gaan lakken!)Ik heb de Essence Nail Art Protecting Base Coat gebruikt.
2. Doe de basis kleur op, bij mij was dit een grijze van Claire's(hij had geen naam en nummer)
Doe altijd dunne laagjes op.
3. Zet met een striper(Nagellak met een dun kwastje) schuine streepjes op je nagels. Dit kan ook met een tandenstoker. ik heb er een striper van Essence voor gebruikt.(Essence Nail Art Freestyle&tip Painter gebruik in 01 Silver Sparkle.
4. Doe er daarna een topcoat op. Die zorgt ervoor dat je nagellak langer blijft zitten. Ik heb gebruikt. Essence quick dry topcoat.

Klaarr!!

Ik heb nog 2 andere nail-arts en die laat ik in de loop van de tijd zien. het word een nail-art met stipjes en de andere blijft nog geheim!

3 opmerkingen:

  1. Hi modemeisjes..!
    Jullie hadden gerageerd op me blog en gevraagd of ik een interview wilde doen.. en natuurlijk wil ik dat..
    Jullie kunnen de vragen naar me doormailen: anneklok@live.nl

    Jullie blog is ook super leuk..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het compliment. Als het goed is heeft iemand anders je al terug gemailt:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. al je foto;s zijn onduidelijk.
    Maak dan geen foto's

    BeantwoordenVerwijderen