zondag 2 januari 2011

Intervieuw met Anne klok

Anne is 13 jaar en  heeft een eigen blog www.houseofstyleanne.blogspot.com. Anne houd van mode fotografie en muziek.

Blogger sinds:  
Januari 2009

Begon met bloggen omdat:
Ik mijn inspiratie wilden delen met anderen mensen, maar ook mijn eigen foto's en fotoshoots.

Stijlicoon:
Ik heb er zoveel ik noem er maar een paar Alexa Chung, Olsen twins, Rumy neely ( van blog Fashiontoast)

Wat spreekt je aan qua stijl?
Uhm mijn stijl is moeilijk te omschrijven, ik trek gewoon aan waar ik zin in heb. Maar als ik toch wat moet noemen rock, romance met edge.

Wat zou je nooit dragen en waarom?
Crocs ze zijn gewoon super lelijk, ook van die 3 centimeter hakken zie je mij niet dragen.

Volg je zelf nog modeblogs?
Ja heel veel zelfs elke dag kijk ik even voor nieuwe inspiratie mijn favorieten zijn fashiontoast,knighttcat en lookbook.nu

Wat is je favourite winkel?
Als ik veel geld zou hebben Rika in amsterdam en Acne. Maar dat is niet te betalen dus hou ik het maar bij H&M , Zara en vintage winkels

Wil je later ook gaan werken in de mode?
Jazeker, het liefst zo breed mogelijk Forografie en styling ik kan niet kiezen.

Wil je nog iets zeggen teggen de lezeressen?
Durf jezelf te zijn, trek je niks aan van anderen, trek aan wat jezelf leuk vind, ga gewoon je eigen weg dan komt het zeker goed, en niet te vergeten be happy.

haar fotografie & styling blog is : www.anneklok.tumblr.com

3 opmerkingen:

  1. Leuk intervieuw!

    & dankje voor je comment en voor het volgen.
    Ik volg je hier ook!
    xxxxx;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat erop..! Super leuk..! Thnx.
    x Anne
    www.houseofstyleanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen