zondag 2 januari 2011

Nail- Art Streepjes

Vandaag laat ik jullie weer een leuke, maar ook simpele nail-art zien.

Stipjes, namelijk.

Benodigheden:
-basecoat
-1 of 2 basiskleuren. Ik heb mijn wijsvinger een andere kleur gedaan.
-3 andere nagellak kleurtjes.
-topcoat
-Dottingtool of een tandenstoker

Uitleg:
1. Haal je oude nagellak eraf en doe een basecoat op je nagels.
2. Doe de basiskleur op. Ik heb mijn wijsvinger in een andere kleur gedaan.
3. Stop de dottingtool(of tandenstoker) in een nagellak kleurtje en maak daarmee stipjes op je nagels.
4. Doe dat ook met de andere kleurtjes en ga zo door.
5. Doe op je creatie natuurlijk een topcoat, zodat het langer blijft zitten.

En nu ben je klaar!

Waar houden jullie meer van: 1 kleur nagellak of nail-art?
Ikzelf, kan niet kiezen. Nu heb ik meer zin in 1 kleur maar soms ga ik los met de nail-art!

2 opmerkingen:

  1. Erg jammer want je foto's zijn erg onduidelijk!
    Je kan beter geen foto's maken in plaats van dit. Misschien een echte foto camera kopen?
    jammer dat je die stippen niet eenns ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee. Ik vind de foto wel duidelijk dus smaken verschillen.
    En de stippen zie ik ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen